Victor Frankenstein, film fra 2015, Regi: Paul McGuigan

Drama, Grøsser, Sci-Fi | Amerikansk | Spilletid: 110 minutter
Handling: I en unik og spesiell tolkning av den velkjente romanen fra 1818, blir vi kjent med den klassiske historien fra assistenten Igor sitt perspektiv. Vi introduseres for hans mørke opprinnelse, hans vennskap med den unge medisinstudenten Victor Von Frankenstein, og vi blir øyenvitner til fremveksten av hvordan Frankenstein ble mannen - og legenden - vi kjenner i dag.

Karakter

(3,2 av 6 | 5,3 av 10 | 23 stemmer)

6973 plass av 9271 på filmlisten (24,79%). Gå til listen

| |

Nøkkelord

Bodyhorror |Frankenstein |

Relaterte filmer | Frankenstein

I, Frankenstein [2014] | Frankenstein's Army [2013] | Frankenstein [2004] | Frankenstein [2004] | Frankenstein [1994] | Young Frankenstein [1974] | Flesh for Frankenstein [1973] | Frankenstein '80 [1972] | Dracula Prisoner of Frankenstein (Drácula contra Frankenstein) [1972] | Dracula vs. Frankenstein (Los Monstruos del terror) [1970] | Frankenstein Must Be Destroyed [1969] | Frankenstein's Bloody Terror (La Marca del Hombre-lobo) [1968] | Frankenstein Created Woman [1967] | Jesse James Meets Frankenstein's Daughter [1966] | Frankenstein Conquers the World (Furankenshutain tai chitei kaijû Baragon) [1965] | Frankenstein Meets the Spacemonster [1965] | The Evil of Frankenstein [1964] | Frankenstein - 1970 [1958] | The Revenge of Frankenstein [1958] | Frankenstein's Daughter [1958] | The Curse of Frankenstein [1957] | Bud Abbott And Lou Costello Meet Frankenstein [1948] | House of Frankenstein [1944] | Frankenstein Meets the Wolf Man [1943] | The Ghost of Frankenstein [1942] | Frankensteins sønn (Son of Frankenstein) [1939] | Frankensteins brud (Bride of Frankenstein) [1935] | Frankenstein [1931] | Frankenstein [1910] |

Omtaler / Anmeldelser

Regi

(3,2 av 6 / 5,3 av 10 - 23 stemmer)

Sist oppdatert: 2016-11-23
  • Victor Frankenstein