Last Man Standing, film fra 1996, Regi: Walter Hill

Action | Amerikansk | Spilletid: 101 minutter | Aldersgrense: 18 år
Handling: I en krig med to partermå man velge side.I den lille byen Jericho i Texas er det full unntakstilstand. Det foregår en nådeløs kamp mellom to rivaliserende bander. Under disse omstendighetene kommer den gåtefulle revolvermannen John Smith til byen. En fremmed som tilsynelatende mangler både en fortid og en fremtid. Han er på vei til Mexico og friheten etter en heller t... Les hele

Karakter

(3,5 av 6 | 5,8 av 10 | 20 stemmer)

5804 plass av 9220 på filmlisten (37,05%). Gå til listen

Regi

Filmcrew & annet

07.03.2011 sier michael:

View PostPål, on 07 March 2011 - 11:08 PM, said:

Ja, den mest kjente remaken er nok Sergio Leones spagetti western versjon. Dette er da et forsøk på en amerikansk gangster remake av Kurosawas gamle samurai film.
07.03.2011 sier ffuser: Det hadde jeg ikke fått med meg nei, men har ikke fått sett den ennå, har den liggende her hjemme, så planen er å få se den i nærmeste framtid :)
07.03.2011 sier michael: Du har fått med deg at dette er en remake av Akira Kurosawas "Yojimbo" (Tror det var den. En er det ihvertfall)?

(3,5 av 6 / 5,8 av 10 - 20 stemmer)

• Andre filmdatabaser:
  • IMDB (6,4)