Jurassic Park 3, film fra 2001, Regi: Joe Johnston

Action, Thriller, Monster-film | Amerikansk | Spilletid: 92 minutter | Aldersgrense: 11 år
Handling: Den kjente paleontologen Dr. Alan Grant begir seg ut på et halsbrekkende eventyr når han blir med en rik eventyrer og kona hans på en flytur over Isla Sorna, som tidligere var InGens utklekkingssted for forhistoriske skapninger. Men da de til sin skrekk finner ut at de er strandet på øya, oppdager urinnbyggere smartere, raskere og mer aggressive enn han noensinne kunne ... Les hele

Karakter

(3,2 av 6 | 5,4 av 10 | 24 stemmer)

6690 plass av 9206 på filmlisten (27,33%). Gå til listen

• Andre filmdatabaser:

Andre titler

Return to the Island - Jurassic Park 3 [Engelsk], Jurassic Park 3 - The Extinction [Engelsk]

Premieredatoer i Norge

03-08-2001 Kinopremiere

Nøkkelord

Dinosaur |Monster |Oppfølger |Øy |

Relaterte filmer | Jurassic Park

Jurassic World: Fallen Kingdom [2018] | Jurassic World [2015] | Jurassic Park: Den Tapte Verden (Jurassic Park - The Lost World) [1997] | Jurassic Park [1993] |

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

15.09.2010 sier Kristine Oseth Gustavsen: Haha, var det så dårlig, altså? :p Jeg hadde det ganske gøy da jeg så den, men så var jo det da den var ny og, og jeg var tolv år eller noe sånt. Så den i en bursdag og hadde det dritfett :p Haha, neida, selv om jeg ikke har sett den igjen i etterkant, så kan jeg lett se for meg at i dag hadde jeg nok ikke blitt så veldig imponert. Jeg huska ikke engang hva den handla om, bare at jeg hadde sett den, så det sier vel kanskje litt, det og.

(3,2 av 6 / 5,4 av 10 - 24 stemmer)

• Andre filmdatabaser:

Land