Ute av drift!, film fra 1992, Regi: Knut Bohwim

Komedie | Norsk | Spilletid: 110 minutter
Handling: Reidar Willien er statsråd i Arbeiderpartiet. Han skal egentlig være på kveldsmøte i Stortinget, men har andre planer, stevnemøte med sekretær Verde i Fremskrittspartiet. De tar inn på en suite på Grand Hotel. Forviklingene begynner når de oppdager et lik som sitter fast i vinduet. Kilde: Wikipedia

Karakter

(3,3 av 6 | 5,4 av 10 | 15 stemmer)

6821 plass av 9512 på filmlisten (28,29%). Gå til listen

17-09-1992 Kinopremiere

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

19.08.2013 sier fropal: Her er filmen i okei kvalitet på Youtube: [url=http://www.youtube.com/watch?v=9bZ-ZKudFSE]http://www.youtube.com/watch?v=9bZ-ZKudFSE[/url]
18.08.2013 sier pasific: Hei.
Ønsker meg "ute av drift" på dvd. Er det mulig å få tak i den? Jeg syns denne filmen er helt herlig. Ungene mine har også fåt dilla på den. Det opptaket jeg har, er en gammel vhs som flimrer i deler av filmen. Begynner dessverre å bli ute av drift den også.
18.08.2013 sier Pål Frostad: Jeg så filmen på Youtube nettopp. Den var helt okei. Lo litt av den. Wesenlund er helt klart den morsomste i filmen.
23.06.2009 sier Ozzy91: Her får dere tak i Ute av drift på DVD! Kjøpte den der for noen dager siden.
17.06.2009 sier Pål Frostad: Den er kanskje å få tak i brukt på VHS, men har ikke sett den noen steder ennå. Den er ikke utgitt på DVD. Jeg har litt dilla på norske filmer så kommer til å se om de har den på biblioteket selv om jeg tviler på det.
16.06.2009 sier Jesusfreak: Finnes denne å få tak i i dag på vhs eller dvd? Noen som vet?

Mvh.

(3,3 av 6 / 5,4 av 10 - 15 stemmer)

Sist oppdatert: 2015-06-20

Land

Språk

Produksjonsselskap

Skrå Bredder A/S

«Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn»

«Scary Stories to Tell in the Dark»

«The Favourite»

«Feast III: The Happy Finish»