Kaptein Sabeltann: Kongen på Havet - Pinky og Ravn i Abra Havn (Kaptein Sabeltann og Pinky), tv-serie fra 2011

Familie | Norsk
Handling: En storslått tv-serie om vennskap, lengsler og drømmer. Bli med til Det Usynlige Land, mystisk og full av sjørøvere. Her møter vi Kongen på havet, selveste Kaptein Sabeltann. Og Pinky, gutten som drømmer om å bli verdens yngste sjørøver. Og den tøffen jenta Ravn som blir Pinkys beste venn. Bli med på en eventyrlig reise for små og stoe sjørøvere med sverd og fantastiske ... Les hele

Karakter

(0 av 6 | 0 av 10 | 0 stemmer)

Tips om manglende kritikk:

Anmeldelselink Karkater Skala
| |

Hierarki

Nøkkelord

Sjørøver |

Relaterte filmer | Kaptein Sabeltann

Kaptein Sabeltann og Den Magiske Diamant [2019] | Kaptein Sabeltann og skatten i Lama Rama [2014] | Kaptein Sabeltann og den forheksede øya [2008] | Kaptein Sabeltann (Kaptein Sabeltann og Grusomme Gabriels skatt) [2003] | Kaptein Sabeltann og jakten på den magiske diamant [2002] | Kaptein Sabeltann og den forheksede øya [2000] | Kaptein Sabeltann og hemmeligheten i Kjuttaviga [1994] | Kaptein Sabeltann og skatten i Kjuttaviga [1992] |

Regi

(0 av 6 / 0 av 10 - 0 stemmer)

Land

Språk