I, Don Giovanni (Io, Don Giovanni), film fra 2009, Regi: Carlos Saura

Drama | Spansk
Handling: Den herlige kombinasjonen av Mozarts musikk, vakre kostymer og velskrevet manus vil trollbinde deg! Året er 1763 og vi befinner oss i Venezia. Den unge presten og poeten Lorenzo Da Ponte lever et liv i sus og dus med vakre kvinner på alle kanter, men en dag tar festen slutt. Ypperstepresten får nyss om Da Pontes utsvevende liv og at han sammen med en av sine mange els... Les hele

Karakter

(3,3 av 6 | 5,6 av 10 | 3 stemmer)

Sist oppdatert: 2015-03-29

| |

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

31.10.2010 sier Pål Frostad: Hørtes ikke så alt for bra ut dette da. En kjedelig film som er teknisk bra laget kan skremme bort noen og en hver ;)

(3,3 av 6 / 5,6 av 10 - 3 stemmer)

Sist oppdatert: 2015-03-29

Spania, Italia

Språk

Italiensk, Tysk

Produksjonsselskap

Televisión Española (TVE), Rai Cinema, Edelweiss Cinematografica, Radio Plus, Intervenciones Novo Film 2006 Aie, Instituto de Crédito Oficial (ICO), Ministerio de Educación, Cultura y Deportes (ICAA), Generalitat Valenciana Ciudad de la Luz, Ministero per i Beni e le Attività Culturali (MiBAC)