The A-Team, film fra 2010, Regi: Joe Carnahan

Action, Eventyr, Komedie | Amerikansk | Spilletid: 117 minutter
Handling: Ledet av Hannibal Smith, forsøker den tidligere spesialstyrken i US Army å renvaske seg fra en forbrytelse de ikke har begått. I søken etter å finne de skyldige får de bruk for alle sine spesielle talenter.

Karakter

(3,6 av 6 | 5,9 av 10 | 43 stemmer)

5999 plass av 9909 på filmlisten (39,46%). Gå til listen

Trailere | Filmklipp | Korte filmer

Trailer - 13.01.2010

Regi

Filmcrew & annet

21.06.2010 sier Jacob: Hehe ja :)
21.06.2010 sier Tore Andre Øyås: Enig i at enkelte scener var ganske heftige ja, kanskje spesielt den med tanksen! I det hele tatt en "uskyldig" tullefilm dette, men av og til vekker slikt også sinne i meg kan du si,hehe.... :-)
21.06.2010 sier Jacob: Så filmen i går. Jeg lo en del av one-linerne og det var som du skriver til tider svært halsbrekkende underholdene actionscener, men jeg er enig at det ikke holder. Det med B.A og Gandhi ble bare for dumt. Hadde Hannibal i scenen hvor Gandhi blir nevnt sagt noe tull som feks "I did" i stede for "The same man" syntes jeg det hadde passet filmens profil mye bedre, for da hadde den ikke prøvd å være noe den ikke er.
Til tross for en haug av logiske brister, klisjeer og teite kommentarer så koste jeg meg en del.
*Mulig spoiler*
Scenen hvor tanksen har landet i den lille innsjøen, drepte han fiskern og kona hans begynnte å le(!), for å så komme med en av tidenes one-liners fra Sharlto Copley, var nesten verdt kinobilleten alene. For en scene!
16.06.2010 sier Pål Frostad: Jeg er veldig enig i deg at filmer skal bedømmes likt og at uorginalitet ikke skal belønnes. Jeg støtter deg helt fult i din bedømming av denne filmen, og kommer helt sikkert til å gi den samme behandling hvis jeg skulle se denne filmen en gang i framtiden og omtale den ;)
16.06.2010 sier Tore Andre Øyås: Kunne like gjerne gitt filmen 4 stjerner, for jeg vet meget godt at veldig mange vil like dette. Problemet mitt blir bare at jeg tror jeg også har mange med meg i meningen om at jeg er veldig lei slike filmer. Hvorfor skal en hjernedød actionfilm bli bedre mottatt enn f.eks. den like hjernedøde 'Sex og Singelliv' liksom....?
15.06.2010 sier Pål Frostad: God anmeldelse. Litt synd at dette virker så dårlig. Jeg hadde i hvert fall håpet på at dette kunne være noe som skulle underholde litt mer og gi oss noe litt kulere enn det som beskrives her. Har ikke sett serien, men hadde inntrykk av at dette var litt anderledes enn det serien var på de som har uttalt seg. Man burde i alle fall klare å gi litt av den samme stemningen som man gjorde med serien. Jeg kommer sikkert til å se dette, men tror jeg avstår fra å se det på kino, det blir nok heller om jeg kommer over filmen billig på DVD...

(3,6 av 6 / 5,9 av 10 - 43 stemmer)

Sist oppdatert: 2016-08-19
  • The A-Team