Mer moro i Bakkebygrenda (Mer om oss barn i Bullerbyn), film fra 1987, Regi: Lasse Hallström

Familie | Svensk | Spilletid: 89 minutter | Aldersgrense: Alle år
Handling: Svensk barnefilm fra 1987. Bakkebygrenda er en liten, liten by i Småland. Der ligger det tre gårder. I Mellomgården bor Lisa med sine brødre Lasse og Bosse. I Nordgården bor søstrene Britta og Anna. Og i Sørgården bor Olle. Ja, og så Kerstin også, Olles lillesøster. Flere barn finnes det ikke i Bakkebygrenda, men det holder. Det er høst og vinter og det bare vimler av ev... Les hele

Karakter

(3,6 av 6 | 6,1 av 10 | 7 stemmer)

Sist oppdatert: 2020-04-12

Anmeldelselink Karkater Skala
    | |

Omtaler / Anmeldelser

Andre titler

More About the Children of Noisy Village [Engelsk], More About the Children of Bullerby Village [Engelsk]

Nøkkelord

Astrid Lindgren |

Relaterte filmer | Bakkebygrenda

Alle vi barna i Bakkebygrenda (Alla vi barn i Bullerbyn) [1986] | Bare morsomt i bakkebygrenda (Bara roligt i Bullerbyn) [1961] | Alle Vi Barna i Bakkebygrenda (Alla vi barn i Bullerbyn) [1960] |

Regi

Filmcrew & annet

(3,6 av 6 / 6,1 av 10 - 7 stemmer)

Sist oppdatert: 2020-04-12

Svensk

Produksjonsselskap

Svensk Filmindustri (SF) AB

«Warrior Nun»

«Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga»

«Familiefesten»

«Knerten og sjøormen»