The Replacement Killers, film fra 1998, Regi: Antoine Fuqua

Action, Thriller | Amerikansk | Spilletid: 84 minutter | Aldersgrense: 18 år
Handling: John Lee er kinesisk emigrant i USA som skylder en tjeneste til den hensynsløse gangsteren Wei. Tjenesten består i at han skal skyte den lille sønnen til politimannen Stan Zedkov, fordi Stan har drept sønnen til Weis. Men Lee kan ikke få seg til å trykke på avtrekkeren! Det kan til gjengjeld svermen av avløsere som Wei omgående sender etter ham. Deres problem er bare at ... Les hele

Karakter

(3,2 av 6 | 5,4 av 10 | 24 stemmer)

6417 plass av 8952 på filmlisten (28,32%). Gå til listen

• Austin Chronicle
  • Globe and Mail
  • Andre filmdatabaser:
  • IMDB (6,1)
  • Rotten Tomatoes - publikum (4,7)
  • Rotten Tomatoes (3,5)

Premieredatoer i Norge

12-06-1998 Kinopremiere

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

10.06.2018 sier Pål Frostad: Kommentar på Pål Frostad sin omtale 'Leiemordertrøbbel...': Da kunne det vært artig å se hva du synes Geir. Hvis du har en anmeldelse klar så kan du legge den ut etter en liten stund igjen. Alltid bra med forskjellige meninger om film. Ellers lurte jeg på om du ville være med i anmeldercrew på filmfront?
10.06.2018 sier Geir Sviske: Kommentar på Pål Frostad sin omtale 'Leiemordertrøbbel...': Nei, ikke helt. I min var jeg litt mer positiv. Terningkastet mitt var vel en grei firer og tittelen var Leverer Varene For Hva Det Er. Og for meg så var Replacement Killers en bra produsert Hollywood introduksjon for Chow Yun Fat.
09.06.2018 sier Pål Frostad: Kommentar på Pål Frostad sin omtale 'Leiemordertrøbbel...': Du endet opp med samme terningkast også Geir?
09.06.2018 sier Geir Sviske: Kommentar på Pål Frostad sin omtale 'Leiemordertrøbbel...': Jeg vurderte faktisk og lage min egen anmeldelse på den selv, men etter og ha lest din, så får jeg vel kaste min rett i dunken.

(3,2 av 6 / 5,4 av 10 - 24 stemmer)

• TheMovieReport.com
  • Austin Chronicle
  • Globe and Mail
  • Andre filmdatabaser:
  • IMDB (6,1)
  • Rotten Tomatoes - publikum (4,7)
  • Rotten Tomatoes (3,5)

Land