Kaptein Sabeltann (Kaptein Sabeltann og Grusomme Gabriels skatt), film fra 2003, Regi: Stig Bergqvist, Rasmus A. Sivertsen

Animasjon, Familie, Tegnefilm | Norsk | Spilletid: 75 minutter | Aldersgrense: Alle år
Handling: I et fargesprakende eventyr blir vi med Kaptein Sabeltann og hans menn i jakten på den største skatten av dem alle - Grusomme Gabriels skatt! Tegnefilmen tar oss med til deler av Kaptein Sabeltanns verden vi aldri tidligere har sett. Vi inviteres ombord i Den Sorte Dame, vi får oppleve Det Usynlige Land, og ikke minst; vi får se hvordan selveste Kaptein Sabeltann bor!

Karakter

(3,4 av 6 | 5,6 av 10 | 17 stemmer)

6228 plass av 9204 på filmlisten (32,33%). Gå til listen

26-12-2003 Kinopremiere

Nøkkelord

Tegnefilm |

Relaterte filmer | Kaptein Sabeltann

Kaptein Sabeltann og skatten i Lama Rama [2014] | Kaptein Sabeltann: Kongen på Havet - Pinky og Ravn i Abra Havn (Kaptein Sabeltann og Pinky) [2011] | Kaptein Sabeltann og den forheksede øya [2008] | Kaptein Sabeltann og jakten på den magiske diamant [2002] | Kaptein Sabeltann og den forheksede øya [2000] | Kaptein Sabeltann og hemmeligheten i Kjuttaviga [1994] | Kaptein Sabeltann og skatten i Kjuttaviga [1992] |

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

(3,4 av 6 / 5,6 av 10 - 17 stemmer)

• Stavangerpuls
  • Andre filmdatabaser: