Mr. Nobody, film fra 2009, Regi: Jaco van Dormael

Drama, Fantasi, Romantikk, Sci-Fi | Kanadisk | Spilletid: 141 minutter
Handling: Historien er om Mr. Nemo Nobody, en 35 år gammel normal familiemann med kone og tre barn. Men en dag våkner han opp i et svømmebasseng i et herskapelig slott i år 2029! Ikke bare er han dermed verdens eldste mann på 120 år, men han er også, skal det vise seg, det eneste dødelige mennesket igjen på jorden. Han må prøve å finne ut av hva som er virkelig, og om hans gamle v... Les hele

Karakter

(3,9 av 6 | 6,6 av 10 | 19 stemmer)

4071 plass av 9204 på filmlisten (55,78%). Gå til listen

• Nordlys

Premieredatoer i Norge

19-03-2010 Kinopremiere

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

09.09.2011 sier Pål Frostad: Her var du veldig krass mot denne filmen. Jeg fikk faktisk litt lyst til å se denne etter å ha lest dette for å se om hva jeg får ut av denne. Så også på IMDB at filmen hadde fått hele 7.8 som er svært høyt.
09.09.2011 sier Karoline: Jeg likte denne filmen mye bedre enn du, men er enig i mange av tingene du kritiserer med den for den er veldig pretensiøs og vil mye mer enn den får til. Og jeg husker at jeg følte at den fortalte fire, fem historier som i seg selv kunne vært fine filmer, men satte dem sammen til en slags rotete helhet og det ødela en del. Men jeg tilga filmen mye bare fordi Toby Regbo og Jared Leto var så pene og musikken, stemningen og fotografiet etter min mening var veldig fint. Noen ganger er jeg litt overfladisk ;)

(3,9 av 6 / 6,6 av 10 - 19 stemmer)

• Nordlys

Land