Varg Veum - I mørket er alle ulver grå, film fra 2011, Regi: Alexander Eik

Andre titler

Varg Veum - I mørket blir alle ulver grå [Norsk]

Nøkkelord

Bok |Detektiv |Oppfølger |

Handling: Varg Veum våkner av et drønn som ryster hele Bergen. Et våpenlager i byen har gått i lufta og flere liv går tapt. Veums beste venn Even blir fort mistenkt som den skyldige, men Veum vil det selvsagt annerledes. Etterforskningen bringer ham til Budapest hvor han videre blir trukket inn i et livsfarlig spill som blir hans desidert farligste noensinne. [ Hentet fra en Filmf... Les hele

Karakter

Filmfrontrating: (3,6 av 6 | 6 av 10 | 34 stemmer)
Kritikere: (3,6 av 6 | 6 av 10 | )
Brukere: (4 av 6 | 6,7 av 10 | )

6122 plass av 10447 på filmlisten (41,4%). Gå til listen

• Avisa Nordland
  • Tips om manglende kritikk:

Anmeldelselink Karakter Skala
    | |

Se om film er på streaming:

Powered by JustWatch

Omtaler / Anmeldelser

Kanaler (TV / Streaming)

Netflix

Premieredatoer i Norge

04-11-2011 Kinopremiere

Relaterte filmer | Varg Veum

Varg Veum - Kalde Hjerter [2012] | Varg Veum - De døde har det godt [2012] | Varg Veum - Dødens drabanter [2011] | Varg Veum - Svarte får [2011] | Varg Veum - Skriften på veggen [2010] | Varg Veum - Kvinnen i kjøleskapet [2008] | Varg Veum - Tornerose [2008] | Varg Veum - Din, til døden [2008] | Varg Veum - Begravde hunder [2008] | Varg Veum - Falne engler [2008] | Varg Veum - Bitre blomster (Bitre blomster) [2007] |

Priser

1 Amanda vunnet Vis priser
  • 2012 Amanda Beste mannlige birolle (vunnet)

Regi

Filmcrew & annet

08.03.2012 sier Hermanpuz: Bare hyggelig;)
06.03.2012 sier ffuser: Takk for tips. Da er de med på rollelisten :)
06.03.2012 sier Hermanpuz: Dere har glemt å skrive Jonathan Espolin Johnsen, Stein Grønli og Randolf Walderhaug på skuespillerlisten her. Jonathan Espolin Johnsen spiller Harald Ulven, Stein Grønli spiller Martin Marstrander og Randolf Walderhaug spiller holger karlsen. dette kan dere jo skrive ned på skuespillerlisten;)
11.11.2011 sier Pål Frostad: Jeg så nettopp igjen den første Varg Veum-filmen i dag. Det er jo ganske greit å komme ut med en firer etter tiende filmen i dette krimeventyret. Dette er noe jeg kan se fram til. Kommer nok å se alle filmene på rad slik de kom ut bare jeg får lest bøkene først. Men uansett så er det jo greit med litt frisk action, har ikke akkurat vært så mye av det i de jeg har sett ;)
03.11.2011 sier Andreas Strømmen: Det er en synd at de skal fyre ut filmer om Varg Veum på løpende bånd, uten å faktisk legge LITT sjel i filmene, for dette er jo bare trist å se på.
(3,6 av 6 / 6 av 10 - 34 stemmer)

Sist oppdatert: 2015-11-18
  • Varg Veum - I mørket er alle ulver grå