I'm For The Hippopotamus (Io sto con gli ippopotami), film fra 1979, Regi: Italo Zingarelli

Action, Eventyr, Komedie | Italiensk | Spilletid: 103 minutter | Aldersgrense: 15 år
Handling: Denne gangen er brødrene i Afrika, som guider på løvesafari. De havner i bråk med Ormond, en tysk snikskyttter, og hans gjeng. De gjør store penger på å drepe og fange storvilt og tvinger urbefolkningen vekk fra deres mark. Men Hill & Spencer har en finurlig og listig plan på hvordan de skal stoppe dem: BANKE SKITTEN UT AV DEM!

Karakter

(3,8 av 6 | 6,4 av 10 | 18 stemmer)

4978 plass av 10200 på filmlisten (51,21%). Gå til listen

Sist oppdatert: 2017-05-21
  • I'm For The Hippopotamus
  • Cinemagazine.nl
  • Andre filmdatabaser:
  • IMDB (6,7)
  • Rotten Tomatoes - publikum (6,1)
  • Tips om manglende kritikk:

Vi Holder Med Flodhestene [Norsk]

Premieredatoer i Norge

19-02-1980 Kinopremiere

Relaterte filmer | Terence Hill & Bud Spencer

Miami Supercops [1985] | Double Trouble (Non c'è due senza quattro) [1984] | To helskrudde agenter (Nati con la camicia) [1983] | Vestens Hardeste Neve (Occhio alla penna) [1981] | Super snooper (Poliziotto superpiù) [1980] | Jo mere vi er sammen (Pari e dispari) [1978] | Crime Busters (I Due superpiedi quasi piatti) [1976] | Slå til, karer! (Più forte, ragazzi!) [1972] | Trinity Is STILL My Name! (...continuavano a chiamarlo Trinità) [1971] | Den sorte pirat (Il corsaro nero) [1971] | They Call Me Trinity (Lo chiamavano Trinità) [1970] | God Forgives... I Don't! (Dio perdona... Io no!) [1967] |

Regi

Filmcrew & annet

(3,8 av 6 / 6,4 av 10 - 18 stemmer)

Sist oppdatert: 2017-05-21
  • I'm For The Hippopotamus
  • Cinemagazine.nl
  • Andre filmdatabaser:
  • IMDB (6,7)
  • Rotten Tomatoes - publikum (6,1)

Tips om manglende kritikk:

Anmeldelselink Karkater Skala