Crank, film fra 2006, Regi: Mark Neveldine, Brian Taylor

Action, Kriminal, Thriller | Engelsk (Britisk) | Spilletid: 87 minutter
Handling: Den profesjonelle snikmorderen Chev Chelios finner ut at rivalen hans har gitt ham en sprøyte med dødelig gift. Om pulsraten hans faller, vil giften drepe ham momentant.

Karakter

(4 av 6 | 6,7 av 10 | 28 stemmer)

3972 plass av 9440 på filmlisten (57,93%). Gå til listen

Crank 2: High Voltage [2009] |

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

26.10.2010 sier Pål Frostad: Jeg har bare sett Crank en gang og jeg må si meg veldig enig med deg i dine betrakninger. Dette er en lettbeint gøy film som fungerer som et hverdagsavbrekk. Det minner meg også på at jeg kanskje bør se den om igjen snart, en stund siden jeg så den.
26.05.2009 sier Pål Frostad: Jeg endet på terningkast 4, noe som ikke er så dårlig i mine øyne. En morsom film å se ja.
26.05.2009 sier Aylar Von Kuklinski: En JÆVLIG bra film :) Terningkast 6 :)
12.10.2007 sier dreamrocker: Alt som fins av blokkere Inn
12.10.2007 sier Nailer: Dere må ha intatt endorfinblokkere før dere satt på filmen. Eneste forklaring jeg har...
09.10.2007 sier Pål Frostad: Nå har jeg og beriket meg med å se denne adrenalinrike filmen. Jeg havner på en 4 for grei underholdning. En del artige scener og grei slutt på det hele.
08.10.2007 sier Cikey: Det overasker meg at så mange er så positive til denne filmen, for det er en skikkelig dårlig film...

Det er action, for all del, men det er dårlig action. Og i den kategorien er det langt bedre titler enn denne ;)

(selv om konseptet biljakt fra politiet, mens man er med i en shoutout, og får en blowjob er en glimmrende tanke!)
07.10.2007 sier Nailer: Jeg elsker denne filmen.

This motion picture has been approved by: Nailer™
07.10.2007 sier Windjammer: Anbefales på det sterkeste! En garantert hitt for en dagen-derpå runde med film! B-film på sitt ypperste, med flere allerede "klassiske" scener. Har sett den tre ganger - blir bare bedre og bedre!

"Chev Chelios: I'm looking for something that begins with an E.
Pharmacist: England?"
06.10.2007 sier Stormen: Hehe.. Høres ut som et kult konsept for en actionfilm :-) Denne må jeg få sett... Minner meg litt om Speed; bare at bussen er byttet ut med Jason Stathams kropp!

(4 av 6 / 6,7 av 10 - 28 stemmer)

Sist oppdatert: 2016-07-31
  • Crank