The Shield, tv-serie fra 2002

Kriminal, Drama | Amerikansk | Spilletid: 47 minutter | Aldersgrense: 15 år

Handling:

Velkommen til Los Angeles og et distrikt hvor deler av politistyrken hverken bryr seg katten om å ikke bryte loven eller motarbeide sine overordnede for å holde gatene sikre og ivareta sine egne interesser. Vic Mackey er en fargeklatt av en politietterforsker. Han er kjapp i replikken, kjapp i hodet, rask på labben og røff med behandlingen av ... Les hele

Karakter

Filmfrontrating: (5,1 av 6 | 8,6 av 10 | 19 stemmer)
Kritikere: (5,4 av 6 | 9,1 av 10 | )
Brukere: (4,9 av 6 | 8,2 av 10 | )
Filmdatabaser: (5,5 av 6 | 9,2 av 10 | )

89 plass av 1856 på TV-serielisten (95,26%)

Sist oppdatert: 2022-06-30
  • The Shield
  • The Shield - Sesong 3
  • Andre filmdatabaser:
  • Rotten Tomatoes - publikum (9,7)
  • IMDB (8,7)
  • Tips om manglende kritikk:

Anmeldelselink Karakter Skala
    | |

Se om tv-serie er på streaming:

Powered by JustWatch

Omtaler / Anmeldelser

Kanaler (TV / Streaming)

TV3 Norge, Canal+, Viasat 4

Hierarki

2002 The Shield (Tv-serie)

Regi

• Regi
  • Filmcrew & annet

08.01.2014 sier Stian Buhagen: Jeg vet ikke om jeg kommer til å gjøre det med det første. Men det går kanskje an å dele på sesongene. Jeg har ihvertfall veldig lyst til å anmelde sesong 7 i første omgang. Vet ikke når det blir dog!
    08.01.2014 sier Pål Frostad: Jeg har alle sesongene her hjemme og kommer til å se dem. Jeg anmelder alltid alt jeg ser også, om ikke du har et supert forhold til serien da. Jeg likte godt sesong 1.
    07.01.2014 sier Stian Buhagen: Veldig god serie, som bare blir bedre for hver sesong. Ser du snakker mye om Mackey her, men du må ikke glemme Shane Wendrell. Walton Goggins er som alltid sublim, og tar denne karakteren til nye høyder. Det er ingen Boyd Crowder dog, men likefullt bra. Er det planer om å anmelde de andre sesongene? Kan godt ta på meg en av de på et tidspunkt :)
(5,1 av 6 / 8,6 av 10 - 19 stemmer)

Sist oppdatert: 2022-06-30
  • The Shield
  • The Shield - Sesong 3
  • Andre filmdatabaser:
  • Rotten Tomatoes - publikum (9,7)
  • IMDB (8,7)

Tips om manglende kritikk: