I Kina spiser de hund (I Kina Spiser De Hunde), film fra 1999, Regi: Lasse Spang Olsen

Action, Komedie, Kriminal | Dansk | Spilletid: 91 minutter | Aldersgrense: 18 år
Handling: Bankmannen Arvid er ifølge kjæresten Hanne verdens kjedeligste mann. Da han nærmest ved et uhell kommer til å avverge et væpnet ran i banken blir han dagens helt. Men da han kommer hjem med blomster og planer om en tur til Paris har Hanne forlatt ham og det eneste hun ikke har tatt med seg er fjernsynet. Ut av det blå dukker bankraneren Franz illsinte kjæreste Astrid opp... Les hele

Karakter

(4,8 av 6 | 8 av 10 | 31 stemmer)

1050 plass av 9379 på filmlisten (88,82%). Gå til listen

Gamle menn i nye biler (Gamle Mænd I Nye Biler) [2002] |

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

10.06.2010 sier Kristine Oseth Gustavsen: Som du sikkert har sett av min omtale, er jeg enig med absolutt alt du sier her. Denne er bare så kanonbra! Jeg begynte faktisk å le høyt for meg sjøl da jeg leste det du skreiv om Vuk, hehe :3
08.06.2010 sier Pål Frostad: Denne bør alle se
07.03.2010 sier Pål Frostad: Denne filmen er jeg lett med på at er en triumf av en actionklassiker. Det varmer hjertet at du også gir den en sekser for det er jo en veldig underholdene film. Personlig ender jeg opp godt opp på femmeren, og en film jeg har likt helt siden jeg så den første gang da den dukket opp i den lokale videosjappa. har den faktisk her hjemme på DVD, du minner meg på at denne må jeg snart se om igjen, håper jeg liker den fortsatt like godt som jeg elsket den før ;)

(4,8 av 6 / 8 av 10 - 31 stemmer)

Sist oppdatert: 2019-09-25
  • I Kina spiser de hund