Police Squad!, tv-serie fra 1982

Action, Komedie, Kriminal, Mysterie | Amerikansk | Spilletid: 30 minutter | Aldersgrense: 15 år
Handling: Bli med etterforsker Frank Drebin (Leslie Nielsen) og kaptein Ed Hocken (Alan North) når de løser de tøffeste sakene.

Karakter

(4,9 av 6 | 8,2 av 10 | 15 stemmer)

152 plass av 1263 på TV-serielisten (88,04%)

Sist oppdatert: 2017-09-08
  • Andre filmdatabaser:
  • TV.com (8,7)
  • Rotten Tomatoes (8,6)
  • IMDB (8,5)
  • Rotten Tomatoes - publikum (5)
  • Tips om manglende kritikk:

Anmeldelselink Karkater Skala
    | |

Andre titler

Hei taas me pamputetaan [Finsk], Police Squad! [Fransk], Nagyon különleges ügyosztály [Ungarsk], Полицейский отряд! [Russisk], Agárralo como puedas - La serie original [Spansk], Quelli della pallottola spuntata [Italiensk], Hei me pamputetaan [Finsk], Die nackte Pistole [Tysk]

Kanaler (TV / Streaming)

TV2

Hierarki

1982 Police Squad! (Tv-serie)

Premieredatoer i Utlandet

06-07-1985 Kinopremiere Storbritannia, 21-02-1986 DVD/Blu-Ray Japan, 06-06-1989 TV-premiere Frankrike, 04-03-1982 TV-premiere USA

Nøkkelord

Mysterium |Parodi |

Relaterte filmer | Naked Gun - Mannen med den nakne pistol

Mannen med den nakne pistol 33 1/3 (Naked Gun 33 1/3) [1994] | Mannen med den nakne pistol 2 1/2 (Naked Gun 2 1/2) [1991] | Mannen med den nakne pistol (The Naked Gun) [1988] |

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

13.07.2011 sier Grotlo94: Har nesten sett alle episodene på youtube, fekk nesten latterkrampe av vitsene, og eg ler sjelden høgt når eg ser på komedier. Det sier litt! :D
    28.01.2011 sier ffuser: Den er faktisk ganske kul etter det jeg husker. Så den tilbake på begynnelsen av 90-tallet, men tør ikke love hvordan den er i dag ;)
    27.01.2011 sier Grotlo94: Visste ikkje at dinna serien eksisterte før litt sida, kommer til kjøpe den ein gang i år! :D

(4,9 av 6 / 8,2 av 10 - 15 stemmer)

Sist oppdatert: 2017-09-08
  • Andre filmdatabaser:
  • TV.com (8,7)
  • Rotten Tomatoes (8,6)
  • IMDB (8,5)
  • Rotten Tomatoes - publikum (5)

Tips om manglende kritikk:

Anmeldelselink Karkater Skala