SoriaMoriaElsker

Eventuelt åpne filmlister

Se brukers åpne filmlister

15.10 sier SoriaMoriaElsker: Hei, kjære Pål. Bror til Per og Espen Askeladd.

Jeg tar imot utfordringen din, til å grunngi hvorfor akkurat den filmen er jæææævlig god. Og i tillegg utfordrer jeg deg til å sammenligne 'Askeladden - I Soria Morias slott', med ' Askeladden og de gode hjelperne'!
Beklager for min ''slenging av leppen'', det er bare min måte å uttrykke meg selv på, når alle her på filmfront er så grå' og kjedelige.
Godt det er rom for alle meninger om film her, men jeg kunne håpe at det var litt mer likør.
Du får anmeldelsen her, i dette kommentarfeltet, på Hobbitdagen neste år. Bare å glede seg, Pål! Kos deg med hønene dine!
28.09 sier Pål Frostad: Hvis du synes 'Askeladden - I Soria Moria slott' er så fantastisk, så utfordrer jeg deg til å skrive en anmeldelse av filmen der du grunngir hvorfor akkurat denne filmen er så god som det du påstår, istedet for å slenge med leppen over andre anmeldere som vurderer helt andre filmer på sin måte. Det er rom for alle meninger om film på Filmfront, så bare å skrive og grunngi din mening om den 'kreative' Askeladden-filmen, som du kaller den.