Beckerjr

Eventuelt åpne filmlister

Se brukers åpne filmlister

Profiltekst

Heihei koselig at du er og besøker min profil:) skriv i gjesteboken om det er noe.

Navn: Jan Kåre
Alder: 15 år
Klasse: 10D
Skole: det skulle du likt og visst
Musikk: AlltD

Litt fakta om meg:
Er en gutt med autismespekterforstyrrelse som går på en u.skole. Har A-typisk autisme (en autismediagnose). Liker musikk. Ikke barnemusikk det er ikke min greie. Mer som Cheezy Keys og DEE og Abba og The Beatels... Og mere musikk til og med Melodi Grand Prix:) Liker mange komediefilmer som Mot i brøstet Karl & Co Borettslaget og Hos Martin og filmer fra 1960 tallet...... og mye mer forskjellig:) jeg jobber på en kafe i en kristent menighet med koselige folk & kollegaer og trives kjempegodt. Mere du lurer på? kan du sende mail janjeah_196@live.no. svarer gjerne :)

Mer vil ikke jeg skrive du kan spørre hvis det er noe du lurer på :)

Er en gutt som er tenåring. Jeg ønsker meg skateboard til bursdagen eller hva det nå skrives. Har alle Mot i brøstet og Karl & Co sesongene hjemme. Synes det er morsom. Jeg har likt det siden jeg var 3-4 år gammel. Nå er jeg 13 år. Har sett mange filmer og tv serier. Går i 8.klasse på GUS (sier ikke hvilken skole det er). Men jeg skrev forkortelsen på skolen. Skal snart begynne på GUS.

Filmfront kamerat søkes
Du må være en filmelsker mellom 13 og 18 år. Det er det samme om det er en gutt eller en jente som sjekker ut denne profilen her. Søknadsfrist er snarest. Send e post janjeah_196@live.no.

Favorittregissører

Mange andre det.

Favorittsjangre

Eventyr, Komedie

Favoritt TV-serier

Mot i brøstet, Karl & Co,

Beckerjr har sist sett (282 utgivelser sett totalt)