Filmfronts presenterte podcaster

- FilmfrontPodden - Filmfronts podcast

- Attack of the Killer Kast - Filmfront presenterer

Nyeste episoder av podcaster

Episode 149: Dead Heat

Dead Heat er en ingen vanlig buddy cop-film, men som Joe Piscopo selv sier: En blanding av Lethal Weapon, RoboCop og Night of the Living Dead. Vi følger de beinharde purkene Roger Mortis og Doug Bigelow som havner midt i et bankran som blir begått av zombier(!). Jakten tar de til Dante Laboratories hvor Roger Mortis virkelig lever opp til navnet og blir drept, men en god purk lar seg ikke stoppe av noe så banalt som litt død!

Håper dere holder dere fast i godstolen for dette kommer til å bli en «wild ride»!

Episode 45: Grease

Vi skal dykke tilbake til slutten av 1950-tallet der flmen Grease er satt til og snakker om vår første musikal i podcasten. Det blir også tid for vår topp 5 musikalfilmer.

Episode 148: Topp 5 Valentine-skrekkfilmer

Lørdag 5. mars var vi igjen på plass på Tæps for å spille inn live podcast. Denne gangen var det romantikk som stod på agendaen. Vi presenterte vår topp 5 liste over skrkekfilmer hvor kjærlighet er tema eller motiv foran publikum! Tusen takk til alle som møtte opp. Det var veldig gøy!

Episode 147: Munchies & Munchie

Er dere klare for en dobbel creature feature? Klart dere er!

I denne episoden så forsyner vi oss grovt av Gremlins rip-offen «Munchies»! Vi tar for oss av galskapen, de dårlige vitsene og de absurde karakterene og forteller dere, kjære lyttere om dette er en Gremlins-ripoff som er verdt å få med seg eller ei. Vi diskuterer også «oppfølgeren» som er Jennife Love-Hewitt sin debutfilm, nemlig «Munchie». Har du alltid drømt om å se en film der Dom Deluise er stemmen til en Disney-reject i skinnjakke? Da er dette filmen for deg!

Finn frem popcornet, jekk deg et par kalde og synk ned i godstolen mens våre fløyelsmyke stemmer anmelder «Munchies» og «Munchie» for deg, slik at du slipper å se de! PS! Chris anmelder også den nyeste Texas Chainsaw Massacre filmen som er på Netflix i disse dager.

Episode 44: Nattsvermeren

Vi skal til inn det dypeste mørke til seriemordernes rike. Der snakker vi snakker om Nattsvermeren fra 1991 med Jodie Foster og Anthony Hopkins.

Episode 146: Cobra

Når ingen andre får jobben gjort er det tøffingen Cobra som blir tilkalt. En beinhard purk som ikke følger reglene og som ikke skyr noen midler for å få bukt med kriminaliteten. Kriminaliteten er sykdommen og Cobra er medisinen!

Cobra er en herlig tidstypisk, gritty 80-tallsaction-film med tøffe purker, vakre kvinner, biljakt og herlig gladvold. På mange måter er filmen en tidskapsel fra et av de beste tiårene, en tid vi aldri får oppleve igjen.

Dette er hvor beskrivelsen stopper og podcasten starter.

Episode 43: The Dark Knight

Vi skal til Gotham City. Der er kriminaliteten økende i det vi snakker om Batman-filmen, The Dark Knight. Vi snakker løst og fast om filmen som har gjort inntrykk på så mange.

Episode 145: Body Melt

Innbyggerne i Pebbles Court, Homesville er opptatt av en sunn livsstil og en kropp som er i tipp topp stand. Likevel propper de kroppen full med Vimuville-vitaminer som de får gratis i posten, på jakt etter drømmekroppen. Pillene skal gi deg en fysikk man ellers bare kan drømme om, det er bare en bitteliten bivirkning: Kroppen smelter!!

Episode 42: Aliens

Vi skal lengre inn i fremtiden og besøke Ripley som har vært i hypersøvn i 57 år og møter sitt mareritt på nytt i Aliens. Det blir også snakk om de andre Alien-filmene og du får vår topp 10 sci-fi-film fra både Kenneth og Pål.

Episode 41: Alien

Vi skal langt inn i fremtiden og besøke romskipet Nostromo. Med andre ord snakker vi om Alien fra 1979. Det blir også noen bonusomtaler av litt norskt materiale.