Anmeldelse av Jackass - The Movie, amerikansk film fra 2002

Komedie Spilletid: 87 minutter Aldersgrense: 15 år

Skuffer ikke

[Skrevet av: Carl, Dato: 01.01.2005]
Johhny Knoxville med venner drar en TV-episode ut over en og en halv time og kaller det en film. Holder det mål?

Johnny Knoxville, Bam Margera, Chris Pontius, Steve-O, Dave England, Ryan Dunn, og Jason 'Wee Man' Acuña med flere er tilbake. Denne gang med stunts de ikke fikk lov å vise på TV. Her ser vi ting som at Ehren McGehey urinerer på is, han lager en "yellow snowcone", og deretter spiser den. Vi ser Steve-O sniffe wasabi. Vi ser Dave England med elektrisk muskeltrener på skrukket. Med andre ord, mye tøffere enn det vi tidligere har sett.

Jeff Tremaine har ikke forandret stilen ved regisseringen. Det er med andre ord ingen forskjell fra den vanlige episoden på din TV, utenom det faktum at den varer tre ganger lengre.

Seerne, som sikkert er Jackass fans hele gjengen, kommer ikke til å bli skuffet.For her er det nok av moro og dumdristige stunts.

Se om film er på streaming:

- Jackass Forever - Alt er akkurat som før i Jackass-leieren
- Jackass Presents: Bad Grandpa - Tidvis hysteriskt morsomt, faktisk!
- Jackass 3-D - Tredje dose er som forventet…

- Jackass Forever - Alt er akkurat som før i Jackass-leieren
- Jackass Presents: Bad Grandpa - Tidvis hysteriskt morsomt, faktisk!
- Jackass 3-D - Tredje dose er som forventet…

• Jackass - The Movie
  • Filmanmelderen.no
  • Filmlisten.no
  • Bergenpuls
  • Filmguiden

Paramount Pictures, Dickhouse Entertainment, Lynch/Siderow Productions, MTV Films