Nytt på Filmfront: Nå kan du se om en TV-serie eller film er på streamingplattformer

[Skrevet av: Pål Frostad den 01.07.2022]

Filmfront har blitt partner med tjenesten JustWatch som har et kodebibliotek som muliggjør at du kan sjelkke hvilke streamingplattformer en film eller TV-serie er tilgjenglig på. Det er bare å søke opp en film eller TV-serie og klikke seg inn på den så får du opp linker over alle streaminger som tilbyr filmen. I bildet under ser du hvor det er plassert for filmen The Matrix fra 1999.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

Du vil også få opp streamingallternativer på alle filmfronts anmeldelser også. Det gjør at du lettere kan finne en måte å se filmene på. Du vil få linker direkte til et norsk streamingalternativ på både filmer, tv-serier og anmeldelser.

Løsningen er levert av JustWatch og integrert på filmfront.no på en meget sømløs måte. Dette er en løsning vi har ønsket oss lenge og prøvde å levere selv en periode, men Filmfront hadde ikke ressursene til en slik løsning, derfor er vi meget glade for å kunne tilby dette samarbeidet med JustWatch.