Episode 150: Scanners

[Skrevet av: Pål Frostad den 05.04.2022]

Horror, Sci-fi og Trashpodcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode om Scanners.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

I denne episoden tar vi for oss den canadiske sci-fi grøsseren «Scanners» regissert av David Cronenberg. Om du ikke har sett eller hørt om filmen, så har du garantert sett den legendariske hode-eksplosjons-scenen! Dette er filmen som førte til at body horror-kongen Cronenberg fikk sitt internasjonale gjennombrudd. «Scanners» ble en såpass stor hit at det også kom to oppfølgere.

Det er vel ingen tvil om at «Scanners» er en milepæl i skrekkfilm-historien, men har den tålt tidens tann? Er Michael Ironside fortsatt like kul? Og hvordan står det egentlig til med oppfølgerne? Er de verdt å bruke tiden på?

Alle disse spørsmålene og flere får du svar på i denne episoden!

Med: Jørgen og Kurt

[ NB: Du kan også lytte til podcasten, Attack of the Kiler Kast, i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")