Episode 147: Munchies & Munchie

[Skrevet av: Pål Frostad den 23.02.2022]

Horror, Sci-fi og Trashpodcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode om filmene Munchies og Munchie.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

Er dere klare for en dobbel creature feature? Klart dere er!

I denne episoden så forsyner vi oss grovt av Gremlins rip-offen «Munchies»! Vi tar for oss av galskapen, de dårlige vitsene og de absurde karakterene og forteller dere, kjære lyttere om dette er en Gremlins-ripoff som er verdt å få med seg eller ei. Vi diskuterer også «oppfølgeren» som er Jennife Love-Hewitt sin debutfilm, nemlig «Munchie». Har du alltid drømt om å se en film der Dom Deluise er stemmen til en Disney-reject i skinnjakke? Da er dette filmen for deg!

Finn frem popcornet, jekk deg et par kalde og synk ned i godstolen mens våre fløyelsmyke stemmer anmelder «Munchies» og «Munchie» for deg, slik at du slipper å se de! PS! Chris anmelder også den nyeste Texas Chainsaw Massacre filmen som er på Netflix i disse dager.

Med: Kurt og Chris

[ NB: Du kan også lytte til podcasten, Attack of the Kiler Kast, i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")