Episode 144: Ghostbusters: Afterlife

[Skrevet av: Pål Frostad den 10.12.2021]

Horror, Sci-fi og Trashpodcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode om Ghostbusters: Afterlife.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

Når alenemoren Callie og hennes to barn, Phoebe og Trevor arver en gammel, slitt gård oppdager de at deres avdøde bestefar var en Ghostbuster og at han hadde en god grunn til å forlate familien til fordel for den slitne gården. Den søvnige byen inneholder nemlig en portal til de dødes rike og det blir nå opp til Phoebe og Trevor å ta opp arven etter deres bestefar og redde verden!

Ghostbusters: Afterlife er skrevet og regissert av Jason Reitman, sønn av regissøren for de originale filmene, Ivan Reitman. Så det er ikke bare i filmen stafettpinnen gis videre til en ny generasjon. Men hvordan er denne etterlengtede offisielle oppfølgeren til Ghostbusters-filmene som vi alle elsker? Er den bedre enn fadesen fra 2016?

Bare en måte å finne ut på! Strap på deg proton-pakka di og gjør deg klar til å «buste» noen spøkelser!

Med: Kurt og Chris

[ NB: Du kan også lytte til podcasten, Attack of the Kiler Kast, i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")