Episode 141: Ramaskrik 2021

[Skrevet av: Pål Frostad den 29.10.2021]

Horror, Sci-fi og Trashpodcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode om festivalen: Ramaskrik.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

Endelig kunne skrekkfans samle seg i Oppdal for å gjøre det vi liker best: Å se skrekkfilm. Ja, i tillegg til å prate med likesinnede og ta en øl eller to da selvsagt. For ikke å glemme å bli knust av Kay Olssen & co i den årlige horror-quizen.

I denne episoden får du høre vår opplevelse av festivalen og filmene vi så. Vi vurderer blant annet filmer som Edgar Wright sin nye film «Last Night in Soho», Mick Garris´ klassiker «Sleepwalkers», Dario Argento´s «Fuglen med krystallfjærene», «Antlers», «Kandisha» og mange flere. Her lønner det seg å spisse ørene, for kanskje du får tips om en film du aldri ville hørt om ellers? For det er nettopp det som er så gøy med filmfestival: Å se filmer som du aldri har hørt om, kanskje oppdager man en ny perle?

Med: Kurt og Chris

[ NB: Du kan også lytte til podcasten, Attack of the Kiler Kast, i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")