Episode 136: Videodrome

[Skrevet av: Pål Frostad den 06.06.2021]

Horror, Sci-fi og Trashpodcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode om Videodrome.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

I denne episoden tar vi for oss body horror-maestro David Cronnenbergs kanskje mest kjente film(?), nemlig Videodrome.

Max Renn (James Woods) er sjef for en lokal TV-stasjon i Toronto som spesialiserer seg på snusk og mykporno. Han er på jakt etter det nye store og snubler over Videodrome, et TV-program som visker ut grensene mellom hva som er virkelig og hva som er hallusinasjoner.

Videodrome er en sosial kommentar på 80-tallets store konsum av video, TV og medias makt over mennesket. Det kombinert med body horror-effekter av ypperste sort gjør at Videodrome er en film som er like underholdende og ikke minst aktuell den dag i dag.

Men hva vi synes om Videodrome må du konsumere denne episoden for å finne ut. Putt podcasten inn i «sliten» i brystkassa di og konsumer vår nyeste episode!

Med: Chris, Kurt og Jørgen

[ NB: Du kan også lytte til podcasten, Attack of the Kiler Kast, i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")