Episode 134: 10 to Midnight

[Skrevet av: Pål Frostad den 28.04.2021]

Horror, Sci-fi og Trashpodcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode om 10 to Midnight.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

Leo Kessler (Charles Bronson) er den tøffeste purken i byen, og han lar seg ikke stoppe av noe i jakten på en seriemorder som dreper uskyldige kvinner. Ikke en gang loven!

Charles Bronson oppnådde legende-status etter Death Wish i 1974 og etablerte seg som en tøff action-helt som ikke lot seg pille på nesa av noen. Cannon Films forstod at her var det penger å tjene og lagde Death Wish 2 i 1982. Dette ble starten på et mangeårig samarbeid mellom Bronson og Cannon. 10 to Midnight er den andre Cannon-filmen Bronson spiller i, og er den første filmen han samarbeider med J. Lee Thompson. De to skulle lage mange flere filmer sammen.

Sleng deg tilbake i godstolen, fyr opp sigaren og drikk billig bourbon rett fra flaska og hør hva vi synes om 10 to Midnight!

Med: Chris, Kurt og Jørgen

[ NB: Du kan også lytte til podcasten, Attack of the Kiler Kast, i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")