Episode 129: The Women in Cages Collection

[Skrevet av: Pål Frostad den 20.02.2021]

Horror, Sci-fi og Trashpodcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode om The Women in Cages.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

I denne episoden tar vi for oss tre såkalte «Women in prison»-filmer (WIP) produsert av kult-kongen Roger Corman. Dette er ikke episoden for deg som blir støtt av politisk ukorrekthet, struttende makier, sleaze og cheese.

Er du derimot en tilhenger av dette så har du virkelig en festmiddag i vente. Forrett er den komiske «The Big Bird Cage». Til hovedrett serverer vi en rå og tøff Pam Grier i «Big Doll House». Vi avslutter aftenen med «Women in Cages» med dronninga Pam som den sadistiske fengselsvakten Alabama. Dette blir en film-kulinarisk opplevelse av de sjeldne, og du er invitert!

Med: Chris, Kurt og Jørgen

[ NB: Du kan også lytte til podcasten, Attack of the Kiler Kast, i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")