Episode 128: 22

[Skrevet av: Pål Frostad den 03.02.2021]

Horror, Sci-fi og Trashpodcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode om filmen 22.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

I 2000 så Norges første slasher-film lyset, nemlig «22». Med et beskjedent budsjett på 100.000, mangelfull dialog, nakenhet og en nedlagt brødfabrikk håpet Pål Aam og Eystein Hanssen å kapre hjertene til norske horror-fans.

Filmen kom og gikk, uten å gjøre så mye ut av seg. Men de siste årene har folk fått øynene opp for kalkun-slasheren fra 2000 og de få DVD´ene som er igjen begynner å gå for høye summer på nettet.

Men er «22» verdt å se? Det kan vi hjelpe deg med å finne ut av! Sleng deg ned i sofaen med en kebab fra New Vinnys Kebab og hør vår gjennomgang av filmen!

Med: Chris, Kurt og Jørgen

[ NB: Du kan også lytte til podcasten, Attack of the Kiler Kast, i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")