Episode 123: Hospital Dumpster Divers

[Skrevet av: Pål Frostad den 04.11.2020]

Horror, Sci-fi og Trashpodcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode om kortfilmen Hospital Dumpster Divers.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

Er det en ting vi kan lære fra den norske horror-kortfilmen «Hospital Dumpster Divers» så er det at man ikke skal slurve med sortering av medisinsk avfall.

Rasmus har sin første vakt som «medisinsk-avfalls-sorterer» (det er et yrke, right?) på et sykehus. I stedet for å følge hans overordnede råd om sortere så kaster han alt avfall ned i en sjakt som er i ustand og skaper ved et uhell et blodtørstig, grotesk (og også litt søtt) monster.

Her blir det moro, her blir det blod, gørr og deilige praktiske effekter. Hva venter du egentlig på? Snurr i gang podcastmaskinen din nå!

Med: Chris og Jørgen

[ NB: Du kan også lytte til podcasten, Attack of the Kiler Kast, i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")