Episode 121: Ringu-trilogien

[Skrevet av: Pål Frostad den 07.10.2020]

Horror, Sci-fi og Trashpodcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode om Ringu-filmene.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

Etter 1998 så ble aldri umerkede videokassetter eller såkalt white noise på fjernsynsapparatet det samme igjen. Man kunne ikke se en bleik tenåringsjente i kimono med langt, svart hår uten å at det kom en teskje bløtt i silkebokseren. Alt på grunn av en skrekkfilm fra Japan ved navn «Ringu» som skulle omvelte hele horror-sjangeren og gi den en høyst nødvendig vitamininnsprøytning.

I denne episoden snakker vi om de tre første Ringu-filmene, ofte omtalt som Ringu-trilogien. Men vær advart! Etter å ha hørt denne podcasten må du spille den av for en annen innen 7 dager…

Chris har også sett «The Haunting of Bly Manor» og snakker litt om den.

Med: Chris, Kurt og Jørgen

[ NB: Du kan også lytte til podcasten, Attack of the Kiler Kast, i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")