Episode 82: Alien 2: On Earth

[Skrevet av: Pål Frostad den 31.05.2018]

Thrash og horror-podcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode. Denne gangen tar de for seg den italienske trashfilmen Alien 2.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

Ridley Scotts «Alien» ble en stor suksess i 1979, så det var ikke noen overraskelse at det i 1980 kom en oppfølger. Riktignok ikke en offisiell oppfølger, men en italiensk rip-off oppfølger.

For å cashe inn på suksessen etter filmen som forandret sci-fi filmer for alltid snekra regissør Ciro Ippolito sammen et makkverk bestående av det dårligste italiensk cinema har å by på. For det her er virkelig søppel! Vi snakker om bånn i bøtta. Verket i byllen som du har på innsiden av anus. Det her er trash på laveste nivå. Men er det underholdende?

Om Attack-gutta lar oss underholde av Ippolitos søppel-epos får du kun vite ved å høre på denne podcasten! Kos deg?!?

I studio: Jørgen, Kurt og Chris

[ NB: Du kan også lytte til podcasten i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")