MacGyver, amerikansk tv-serie fra 1985

Action, Eventyr, TV / Serie Spilletid: 45 minutter Aldersgrense: 15 år
Handling: Han er alles favoritt-actionhelt... men han er en annerledes helt. Angus MacGyver er en hemmelig agent med hjernen som sitt dødeligste våpen. Kun bevæpnet med en ryggsekk med dagligdagse ting som han plukker opp underveis, improviserer han for å komme helskinnet gjennom alle farene kjeltringene utsetter ham for. Lage en bombe av tyggegummi? Reparere bremsene på en bil - ... Les hele

Karakter

(4,6 av 6 | 7,6 av 10 - 15 stemmer)

Denne TV-serien ligger på 141 plass av 276 på listen over alle TV-serier.

Kanaler (TV / Streaming)

TV2, TV2 Zebra

Hierarki

1985 MacGyver (Tv-serie)

Premieredatoer i Norge

17-06-2005 DVD/Blu-Ray

Relaterte filmer

MacGyver [2016] | MacGyver: Dommedagstrusselen (MacGyver - Trail to Doomsday) [1994] | MacGyver - Lost Treasure of Atlantis [1994] |

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

08.07.2010 sier Andreas Strømmen: GLEDER meg til jeg får kjøpt inn alle sesongene for å nyte dem igjen! =D
(Håper litt på restaurering av sesongene til Blu-ray, da det er bedre kvalitet^^)
08.07.2010 sier Jacob: Flott omtale! Så mye på serien etter skolen da jeg var yngre =) Murdoc er konge ;) De beste episodene var ofte de med han i ja ;) Han kom alltid tilbake til tross for at du trodde han var død.

(4,6 av 6 / 7,6 av 10 - 15 stemmer)

Land

Språk