Mysteriet i Slack Bay (Ma Loute), tysk film fra 2016

Komedie Spilletid: 122 minutter
Handling: MA LOUTE utspiller seg i og rundt et lite fransk tettsted ved den engelske kanal. Året er 1910, og området er åsted for en rekke mystiske forsvinninger som etterforskes av politietterforskerne Machin og Malfoy, en udugelig duo av klassisk støpning. I begivenhetenes sentrum finner vi to familier – den velstående Van Peteghem-klanen som bor i en overdådig villa med utsikt ... Les hele

Karakter

(3,5 av 6 | 5,8 av 10 | 30 stemmer)

4417 plass av 6807 på filmlisten (35,11%). Gå til listen

• Thereelword.net
  • Pashasfilms.blogspot.no
  • Kunstundfilm.de

Andre titler

A sors kegyeltjei... meg a többiek [Ungarsk], Martwe wody [Polsk], Mysteriet ved Slack Bay [Dansk], Slack Bay [Engelsk], La bahía [Spansk], Die feine Gesellschaft [Tysk], Mistério na Costa Chanel [Portugisisk], Οικογένεια Βαν Πέτεγκεμ [Gresk]

Premieredatoer i Norge

24-03-2017 Kinopremiere, 25-09-2016 16:10 Festival: BIFF, 27-09-2016 22:15 Festival: BIFF, 28-09-2016 17:50 Festival: BIFF

Premieredatoer i Utlandet

23-06-2016 Kinopremiere Nederland, 09-03-2017 Kinopremiere USA, 21-04-2017 Kinopremiere Spania, 12-05-2017 Kinopremiere Polen, 05-08-2016 Festival Australia, 13-05-2016 Festival Frankrike

Trailere | Filmklipp | Korte filmer

Trailer - 29.11.2016

Filmcrew & annet

(3,5 av 6 / 5,8 av 10 - 30 stemmer)

• Spielfilm.de

Tyskland, Frankrike

Språk

Engelsk, Fransk

Produksjonsselskap

Arte France Cinéma, Canal+, 3B Productions, Pallas Film, Arte France, Centre National de la Cinématographie (CNC), Scope Pictures, Ciné+, Twenty Twenty Vision Filmproduktion GmbH, WDR / Arte, Memento Films Distribution, Memento Films International, Pictanovo Nord-Pas-de-Calais, Le Fresnoy Studio National des Arts Contemporains, Filmförderungsanstalt (FFA), Mitteldeutsche Medienförderung (MDM), Région Hauts-de-France, Soficinéma 12, Cinémage 10, Cofinova 12