Daredevil, amerikansk tv-serie fra 2015

Action, Sci-Fi Spilletid: 60 minutter Aldersgrense: 15 år
Handling: Matt Murdock er gutten som ble blind i ung alder, men som nektet å gi opp livet av den grunn. Da han mistet synet, fant han ut at hans hørsel var eksepsjonelt god. Han kan nemlig høre de minste lyder og det gjør at han får et flammende bilde av alt som er foran seg. Om dagen jobber Matt som advokat og om natten er han den maskerte helten med den sorte masken. Begge hans ... Les hele

Karakter

(5 av 6 | 8,4 av 10 - 23 stemmer)

Denne TV-serien ligger på 67 plass av 322 på listen over alle TV-serier.

• Serienytt.no

2015 Daredevil (Tv-serie)

Nøkkelord

Marvel | Netflix Original | Superhelt | Tegneserie |

Relaterte filmer | Daredevil | Defenders

The Defenders [2017] | Iron Fist [2017] | Luke Cage [2016] | Jessica Jones [2015] | Daredevil [2003] |

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

10.06.2015 sier Pål Frostad: Vincent D'Onofrio er en badass ja :)
09.06.2015 sier Tore Andre Øyås: Kommentar på Pål Frostad sin omtale 'Daredevil - Sesong 1 - Stålende superheltaction': Er veldig enig i mye her, en virkelig herlig serie som vokser mot slutten! Hadde store problemer med volden jeg da, eller...ikke problemer som i alt for blodig, mer fordi det ble så langtekkelig, overdrevet og repeterende nærmest i hver eneste episode. Kjøper heller ikke hans overdrevne evner, uten at det er direkte superkrefter, men men... ellers blir man jo vant med det og ting tar seg virkelig opp mot slutten som som du sier kan minne vendlig om Nolans univers!
Synes Vincent D'Onofrio er helt fabelaktig vemmelig og skremmende, og det kun med sin tilstedeværelse og mørke stemme! Kan glatt se for meg han som Bane i "The Dark Knight Rises"! :D

(5 av 6 / 8,4 av 10 - 23 stemmer)

• Serienytt.no
  • Krismunthe.wordpress.com