Hannibal, amerikansk tv-serie fra 2013

Kriminal, Drama, Thriller, Grøsser Spilletid: 45 minutter Aldersgrense: 18 år
Handling: Før Nattsvermeren og Red Dragon, var Hannibal Lecter (Mads Mikkelsen) en glimrende psykiater ansatt i FBI. Hans oppgave: å hjelpe usedvanlig begavede kriminal profilerer Will Graham (Hugh Dancy), som er hjemsøkt av sin evne til å se inn i tankene til seriemordere. Etter en spesielt krevende sak der de jaktet en seriemorder kjent som Minnesota Shrike, truer Will med å slu... Les hele

Karakter

(5,1 av 6 | 8,5 av 10 | 21 stemmer)

55 plass av 342 på TV-serielisten (84,21%)

• People Weekly
  • Filtermagasin.no

Kanaler (TV / Streaming)

Netflix

Hierarki

2013 Hannibal (Tv-serie)

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

01.04.2014 sier Pål Frostad: Har ennå ikke fått sett denne serien. Den står definitivt på skal se listen min :)
30.03.2014 sier Grotlo94: Denne serien er utan tvil den mest groteske eg har sett. Synes til og med den er ekklare enn Walking Dead. Men likte serien ganske godt og eg må få sett sesong 2. :)
06.01.2014 sier Stian Buhagen: Ja, denne serien bare må sees. De tre-fire siste episodene er bare forrykende bra. Gleder meg veldig til sesong 2, og hva mer magi de kan utføre :). 2013s beste serie helt klart!
23.11.2013 sier Pål Frostad: Fett! Denne serien virker kul. Jeg digget Dexter, elsker Nattsvermeren og er svak for Mads Mikkelsen. Tror dette kan bli rett i min gate ;)

(5,1 av 6 / 8,5 av 10 - 21 stemmer)

• People Weekly
  • Filtermagasin.no