Orange Is the New Black, amerikansk tv-serie fra 2013

Drama Spilletid: 60 minutter
Handling: Fra skaperen av “Weeds” kommer en hjerteskjærende og festlig ny serie lagt til et kvinnefengsel. Piper Chapmans ville fortid hjemsøker henne, noe som fører til hennes arrest og straffesoning i en føderal anstalt. For å betale tilbake samfunnsgjelden bytter Piper ut sitt bekvemme liv for en oransje fengselsuniform, og finner uventede konflikter og kameratskap blant en bes... Les hele

Karakter

(5,2 av 6 | 8,6 av 10 - 18 stemmer)

Denne TV-serien ligger på 27 plass av 298 på listen over alle TV-serier.

Kanaler (TV / Streaming)

Netflix

Hierarki

2013 Orange Is the New Black (Tv-serie)

Nøkkelord

Fengsel |

Trailere | Filmklipp | Korte filmer

Trailer for Sesong 2 - 17.04.2014

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

31.08.2013 sier Pål Frostad: Jeg likte også denne serien. Den klarer å holde underholdningen oppe hele veien. Ser akkurat episode 10 nå. Kommer en anmeldelse om et par dager av første sesong når jeg har sett ferdig alt. Digger Netflix at de legger ut alle episodene samtidig. Det er dritt å vente :(. Da får det heller være at det blir lengre å vente på neste sesong ;)
31.08.2013 sier Grotlo94: Elska denne serien! Var så enormt kjekt og interessant! Men angra på kor kjapt eg blei ferdig med det då. Ein og ein halv dag seinare, så var eg ferdig og må derfor vente til neste vår på fortsettelsen. :(

(5,2 av 6 / 8,6 av 10 - 18 stemmer)

Land

Språk