Homeland, amerikansk tv-serie fra 2011

Drama, Mysterie, Thriller Spilletid: 55 minutter Aldersgrense: 15 år
Handling: Den amerikanske soldaten Nicholas Brody (Lewis) blir reddet etter åtte år i al-Qaidas fangenskap. Han blir hyllet som en helt ved hjemkomsten, men den mentalt ustabile CIA-agenten Carrie Mathison (Danes) mistenker at Brody kan ha blitt "omvendt" i fangenskapet - og at den hjemkomne krigshelten egentlig er en dobbeltagent som planlegger et angrep på amerikansk jord.

Karakter

(5,1 av 6 | 8,5 av 10 - 24 stemmer)

Denne TV-serien ligger på 40 plass av 298 på listen over alle TV-serier.

• Filmforumet

Trailere | Filmklipp | Korte filmer

Trailer sesong 3 - 10.08.2013

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

18.12.2013 sier Pål Frostad: Jeg er meget enig. I sesong tre burde man enten gjort den kortere eller lagt inn mer action :)
18.12.2013 sier Tore Andre Øyås: Må si jeg har mistet interessen på denne serien.... sesong 2 tok mye av drepen, selv om det jo også var mye bra der. Det er noe med denne treigheten som du sier.... hvorfor ikke legge inn mer action og spenningspunkter tidligere liksom?!
09.12.2013 sier Jacob: Over ett år senere har jeg endelig fått sett første sesong av Homeland. Wow for en serie. Siste episoden er noe av det beste jeg har sett fra serieverden.
26.10.2012 sier Jacob: Takk for god og lang omtale. Homeland er herved ført opp langt oppe på listen over serier som må sees snarest!

(5,1 av 6 / 8,5 av 10 - 24 stemmer)

• Filmforumet
  • Vielskerserier.dk