Filmbonanza, norsk tv-serie fra 2010

Karakter

(5,1 av 6 | 8,6 av 10 | 15 stemmer)

54 plass av 1079 på TV-serielisten (95,09%)

Kanaler (TV / Streaming)

NRK2

Hierarki

2010 Filmbonanza (Tv-serie)

23.09.2010 sier Pål Frostad: Etter å ha sett andre episode synes jeg fortsatt at programmet var ganske bra. Vegard Larsen er kanskje ikke den beste programlederen, men jeg liker formene programmet holder seg innenfor og måten programmet er lagt opp. Kult med intervjuer og slikt, synes også at det å snakke om en film uten å sette noe karakter. Dette kommer jeg til å følge videre for det var et ganske interessant program. Flott at man tør satse på film på TV.
17.09.2010 sier Tore Andre Øyås: Synes dette var et bra (første)program. Innholdsmessig var det variert, fargerikt og menneskelig, ikke oppramsende og for tabloid liksom. En litt smånervøs programleder som står ute og fryser får gå for denne gang, det blir vel mer husrom til ham etterhvert,hehe. Blir uansett et fast innslag for meg i ukene som kommer.
16.09.2010 sier dreamrocker: Så genske bra ut dette, godt å slippe de gamle traverne som før herjet på NRK. Men det er jo tidlig å trekke konklusjoner. At de tok med The American syntes jeg var bra, og Wall Street var etter min mening og et godt valg. men det tyder jo litt på at det blir plukket etter de største og mest kjente filmene, kunne vel litt mer ønske litt mer at litt mer ukjente gode filmer kunne trekkes frem. Men det kan jo komme, de som lever for se, vi får håpe:)
16.09.2010 sier Snippxx: Nice, fikk sett reprisen av det klokken 12 i natt.
15.09.2010 sier ffuser: Da har jeg endelig sett første episode. På forhånd var jeg veldig redd for at det skulle bli for oppramsende og kunstig slik man ofte ser det i slike filmprogrammer der man bare kategorisk anmelder de filmene som kommer den uken. Men jeg var ganske positivt overrasket over dette. Det var ganske smarte vinklinger på å skulle fortelle hva filmer handlet om. Man bruker folk som kan relatere seg til innholdet på en måte som er ganske fiffig og det blir god TV av slikt. Man tar ikke bare for seg blockbusterne men tar seg litt mer av filmer fra kvalitetsregissører og blir noe som man føler er interessant for de som virkelig elsker film. Fortsetter dette slik har de meg som fast seer ;)
15.09.2010 sier Pål Frostad: Hva synes folk om den første episoden?

(5,1 av 6 / 8,6 av 10 - 15 stemmer)

Land

Språk