Lost, amerikansk tv-serie fra 2004

Drama, Eventyr, Mysterie, Thriller, Sci-Fi Spilletid: 42 minutter
Handling: Strandet på en øy med mange hemmeligheter, må 48 personer jobbe sammen for å håpe å komme hjem i live.

Karakter

(5,2 av 6 | 8,6 av 10 - 32 stemmer)

Denne TV-serien ligger på 29 plass av 272 på listen over alle TV-serier.

Andre titler

Lost - Sesong 1 [Norsk]

Kanaler (TV / Streaming)

TV Norge

Hierarki

2004 Lost (Tv-serie)

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

29.10.2010 sier Grotlo94: Elsket starten på serien, sesong 1, 2 og 3. Men sesong 4 saug så kraftig at den ødla serien heilt, sesong 5 og 6 ble til det dårligaste som var på tv! Fra skikkelig bra til fullstendig crap!
25.09.2010 sier Jacob: Skal prøve å få lagt inn en anmeldelse på denne serien i høstferien!
17.05.2009 sier Pål Frostad: Jeg må virkelig begynne å se på denne serien har bare sett et par av de første episodene. Metodisk som jeg er av meg må jeg se alt fra begynnelsen, så må finne ledig tid til å få med meg denne serien som alle snakker så varmt om ;)
15.05.2009 sier RoyaZ: Lost er den beste serien som er laget , elsker det. Har alle sesongene...
03.03.2009 sier Aylar Von Kuklinski: Elsker lost, har bare sett halveis av sesong 1 på dvd da enda, men sykt bra det jeg har sett hittil! Beste tv-serien ever!
03.03.2009 sier Carl: Lost sesong 5 er utrolig spennende! Sesong 4 og 5 tok seg sykt opp, det var såvidt jeg gadd å se sesong 3 :)

(5,2 av 6 / 8,6 av 10 - 32 stemmer)

Land

Språk

Engelsk, Arabisk, Fransk, Koreansk

Produksjonsselskap

Bad Robot, Touchstone Television

«Karsten og Petra ut på tur»

«Skjønnheten og udyret»

«En handelsreisende»

«I Am the Pretty Thing That Lives in the House»

«The Founder»

«Børning 2 - On Ice»