Lost, amerikansk tv-serie fra 2004

Drama, Eventyr, Mysterie, Thriller, Sci-Fi Spilletid: 42 minutter
Handling: Strandet på en øy med mange hemmeligheter, må 48 personer jobbe sammen for å håpe å komme hjem i live.

Karakter

(5,2 av 6 | 8,6 av 10 - 32 stemmer)

Denne TV-serien ligger på 28 plass av 303 på listen over alle TV-serier.

Andre titler

Nøkkelord

Mysterium |

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

29.10.2010 sier Grotlo94: Elsket starten på serien, sesong 1, 2 og 3. Men sesong 4 saug så kraftig at den ødla serien heilt, sesong 5 og 6 ble til det dårligaste som var på tv! Fra skikkelig bra til fullstendig crap!
25.09.2010 sier Jacob: Skal prøve å få lagt inn en anmeldelse på denne serien i høstferien!
17.05.2009 sier Pål Frostad: Jeg må virkelig begynne å se på denne serien har bare sett et par av de første episodene. Metodisk som jeg er av meg må jeg se alt fra begynnelsen, så må finne ledig tid til å få med meg denne serien som alle snakker så varmt om ;)
15.05.2009 sier RoyaZ: Lost er den beste serien som er laget , elsker det. Har alle sesongene...
03.03.2009 sier Aylar Von Kuklinski: Elsker lost, har bare sett halveis av sesong 1 på dvd da enda, men sykt bra det jeg har sett hittil! Beste tv-serien ever!
03.03.2009 sier Carl: Lost sesong 5 er utrolig spennende! Sesong 4 og 5 tok seg sykt opp, det var såvidt jeg gadd å se sesong 3 :)

(5,2 av 6 / 8,6 av 10 - 32 stemmer)

Land

Språk

Engelsk, Arabisk, Fransk, Koreansk

Produksjonsselskap

Bad Robot, Touchstone Television

«Pirates of the Caribbean 5: Salazar's Revenge»

«King Arthur: Legend of the Sword»

«Noe som skjedde på jobben»

«Twin Peaks»

«Designated Survivor»