The Expendables, film fra 2010, Regi: Sylvester Stallone

Action | Amerikansk | Spilletid: 103 minutter | Aldersgrense: 15 år
Handling: The Expendables er en hardslående action/thriller om en gruppe leiesoldater som får i oppdrag for å infiltrere et søramerikansk land og styrte en hensynsløs diktator. Men når oppdraget er i gang, begynner mennene å innse at ikke alt er som det ser ut, og de befinner seg snart i et livsfarlig nett av bedrageri og forræderi. Med oppdraget avbrutt og uskyldige liv i fare, m... Les hele

Karakter

(3,6 av 6 | 6 av 10 | 56 stemmer)

5193 plass av 8808 på filmlisten (41,04%). Gå til listen

The Expendables 3 [2014] | The Expendables 2 [2012] |

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

04.10.2010 sier Kristine Oseth Gustavsen: Haha! Jeg hadde jo egentlig ikke planlagt å se den på kino i det hele tatt, men så var jeg i Oslo i helga, og tenkte jeg måtte utnytte gode kinoer mens jeg hadde sjansen. Bor i Bø, og kinoen her er stakkarslige greier, både lyd- og bildemessig og når det gjelder filmutvalg. Og så var billettprisen på The Expendables en av de laveste, og jeg hadde jo hørt for det meste positivt om den, så jeg tenkte hvorfor ikke. Og jeg hadde helt ærlig heller ikke forventa at jeg kom til å like den så godt som jeg gjorde! Blei skikkelig positivt overraska, altså! Jeg mener, det er jo ikke bra film, sånn helt egentlig, men underholdende film er det i veldig stor grad. Og hehe, takk for innvielsen ;)
04.10.2010 sier Pål Frostad: Først ble jeg litt overrasket over at du hadde sett denne filmen. Og jeg var mildt sagt spent på hva du kom til å skrive i din anmeldelse. Jeg ble oppriktig talt glad da jeg leste denne omtalen. Hadde ikke forventet at du ville like den så godt som du gjorde. Det hørtes til og med ut som om du faktisk likte den bedre enn meg, jammen ikke verst Nattfall. Du er herved tatt inn i ed som en av gutta ;)
09.09.2010 sier Kristine Oseth Gustavsen: Hahaha, en oppriktig koselig anmeldelse. Jeg tviler på at jeg gidder å få med meg dette på kino, men som du sier; med et sådan skuespillerensemble, er det jo bare dømt til å bli kjempetøft og überharry.
24.08.2010 sier Tore Andre Øyås: Ja du må se denne, ikke hver dag man får servert dette liksom! ;-)
24.08.2010 sier Jacob: Skal lese omtalen etter jeg har sett filmen, men gleder meg!

(3,6 av 6 / 6 av 10 - 56 stemmer)

• StudVest
  • iTromso