Motorsagmassakren 2 (The Texas Chainsaw Massacre 2), amerikansk film fra 1986

Grøsser, Komedie Spilletid: 101 minutter Aldersgrense: 18 år
Handling: Enda villere og blodigere... enn originalen! Regissøren av den opprinnelige "Motorsagmassakren" sender deg i denne grufulle og vanvittige oppfølgeren hodestups ned i din dypeste, mørkeste frykt. Når en gal lovmann går på jakt etter menneskeslakterne med sine egne høyoktanmotorsager, ender det i et oppgjør med den legendariske Leatherface og hele kannibalfamilien hans.

Karakter

(3,5 av 6 | 5,8 av 10 | 20 stemmer)

4513 plass av 6920 på filmlisten (34,78%). Gå til listen

• Thefilmfile.com
  • 80sreborn.com
  • Slasherstudios.com
  • Sørensen Exploitation Cinema
  • Adventuresinpoortaste.com
  • 1000misspenthours.com

Andre titler

O shizofrenis dolofonos me to prioni 2 [Gresk], Motorsavsmassakren 2 [Dansk], The Texas Chainsaw Massacre, Part 2 [Engelsk], La matanza de Texas 2 [Spansk], Teksasin moottorisahamurhaaja 2 [Finsk]

Premieredatoer i Utlandet

21-01-1987 Kinopremiere Frankrike, 22-08-1986 Kinopremiere USA, 15-12-1986 Kinopremiere Danmark, 24-10-2001 DVD/Blu-Ray Spania, 10-04-2007 DVD/Blu-Ray Hellas, 06-11-2011 Festival Finland, 22-11-2016 Festival Japan

Nøkkelord

Drap | Exploitation | Mord | Seriemorder |

Relaterte filmer | Motorsagmasakeren [Texas Chainsaw Massacre]

Leatherface [2017] | Texas Chainsaw 3D [2013] | The Texas Chainsaw Massacre [2003] | The Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation (The Return of the Texas Chainsaw Massacre) [1994] | Leatherface - Texas Chainsaw Massacre 3 [1990] | Motorsagmassakren (The Texas Chainsaw Massacre) [1974] |

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

06.12.2010 sier Pål Frostad: Enig med deg for det var veldig ekkelt og jeg måtte fordøye den med å se en mer koselig film etterpå, derfor jeg så Rush Hour ;)
06.12.2010 sier Grotlo94: Såg slutten av denne, ble rett og slett kvalm! Du må være ganske spesiell om du syns dette er ein morsom komedie!
29.04.2009 sier Aylar Von Kuklinski: Ble innimellom litt kjedelig og var skuffende lite action og vold, terningkast 4.

(3,5 av 6 / 5,8 av 10 - 20 stemmer)

• Thefilmfile.com
  • 80sreborn.com