Varg Veum - Begravde hunder, film fra 2008, Regi: Alexander Eik

Thriller, Kriminal | Norsk | Spilletid: 90 minutter
Handling: Varg Veum avviser å hjelpe politikeren Marit Holm, som har mottatt trusler for sitt kandidatur som formann for et svært høyreorientert parti. Marit representerer alt hva Veum er i mot og først da et mislykket attentatforsøk på hennes partifelle Einar Bergene dreper Bergenes hustru, beslutter Veum å hjelpe Marit. Varg Veum begir seg inn i et innenrikspolitisk maktspill, h... Les hele

Karakter

(2,8 av 6 | 4,7 av 10 | 17 stemmer)

7408 plass av 8819 på filmlisten (16%). Gå til listen

Premieredatoer i Norge

15-10-2008 Festival, 19-10-2008 Festival

Nøkkelord

Bok | Detektiv | Oppfølger |

Relaterte filmer | Varg Veum

Varg Veum - Kalde Hjerter [2012] | Varg Veum - De døde har det godt [2012] | Varg Veum - I mørket er alle ulver grå [2011] | Varg Veum - Dødens drabanter [2011] | Varg Veum - Svarte får [2011] | Varg Veum - Skriften på veggen [2010] | Varg Veum - Kvinnen i kjøleskapet [2008] | Varg Veum - Tornerose [2008] | Varg Veum - Din, til døden [2008] | Varg Veum - Falne engler [2008] | Varg Veum - Bitre blomster (Bitre blomster) [2007] |

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

21.06.2010 sier Pål Frostad: Er den enste jeg ikke har sett også. Etter det jeg har hørt er denne en av de dårligste filmene i denne serien.
21.06.2010 sier Jacob: Eneste av Varg Veum filmene jeg ikke har fått sett.. Hvordan er den i forhold til de andre?

(2,8 av 6 / 4,7 av 10 - 17 stemmer)

Land

Språk