The Shield, amerikansk tv-serie fra 2002

Kriminal, Drama Spilletid: 47 minutter Aldersgrense: 15 år
Handling: Velkommen til Los Angeles og et distrikt hvor deler av politistyrken hverken bryr seg om å ikke bryte loven eller motarbeide sine overordnede for å holde gatene sikre og ivareta sine egne interesser. The Shield tar hele sjangeren for politi- og dramaserier til et fullstendig nytt nivå. Samtidig har den alt du kan kreve av en ekte politiserie - humor, action, overraskelse... Les hele

Karakter

(5 av 6 | 8,4 av 10 - 15 stemmer)

Denne TV-serien ligger på 61 plass av 303 på listen over alle TV-serier.

Kanaler (TV / Streaming)

TV3 Norge, Canal+, Viasat 4

Hierarki

2002 The Shield (Tv-serie)

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

08.01.2014 sier Stian Buhagen: Jeg vet ikke om jeg kommer til å gjøre det med det første. Men det går kanskje an å dele på sesongene. Jeg har ihvertfall veldig lyst til å anmelde sesong 7 i første omgang. Vet ikke når det blir dog!
08.01.2014 sier Pål Frostad: Jeg har alle sesongene her hjemme og kommer til å se dem. Jeg anmelder alltid alt jeg ser også, om ikke du har et supert forhold til serien da. Jeg likte godt sesong 1.
07.01.2014 sier Stian Buhagen: Veldig god serie, som bare blir bedre for hver sesong. Ser du snakker mye om Mackey her, men du må ikke glemme Shane Wendrell. Walton Goggins er som alltid sublim, og tar denne karakteren til nye høyder. Det er ingen Boyd Crowder dog, men likefullt bra. Er det planer om å anmelde de andre sesongene? Kan godt ta på meg en av de på et tidspunkt :)

(5 av 6 / 8,4 av 10 - 15 stemmer)

Land

Språk

Produksjonsselskap

20th Century Fox Television, Fox Television Network, Columbia TriStar Television Inc., Sony Pictures Television, The Barn Productions, MiddKid Productions

«Pirates of the Caribbean 5: Salazar's Revenge»

«King Arthur: Legend of the Sword»

«Noe som skjedde på jobben»

«Twin Peaks»

«Designated Survivor»