Olsenbanden og Dynamitt-Harry går amok, norsk film fra 1973

Komedie Spilletid: 102 minutter Aldersgrense: Alle år
Handling: Det er de store overraskelsene som får latteren til å runge, derfor røpes ikke handlingen her! Men at det er en ny vri på sakene, det kan vi i alle fall røpe. Kuppet - det riktig store - det endelige kuppet - kuppet over alle kupp - vil gi 6 millioner i svarte penger. Og hvem kjenner til dette? Egon Olsen og politiet. Pengene er oppbevart i det mest avanserte sikkerhetsh... Les hele

Karakter

(3,6 av 6 | 6 av 10 - 18 stemmer)

Denne filmen ligger på 3926 plass av 6403 på listen over alle filmer. Gå til listen

• nationen.dagenstv.com

Andre titler

Olsenbanden 4 [Norsk]

Premieredatoer i Norge

26-12-1973 Kinopremiere

Nøkkelord

Oppfølger |

Relaterte filmer | Olsenbanden

Olsenbandens siste stikk [1999] | Men Olsenbanden var ikke død [1984] | Olsenbandens aller siste kupp [1982] | Olsenbanden gir seg aldri! [1981] | Olsenbanden og Dynamitt-Harry mot nye høyder [1979] | Olsenbanden og Data Harry sprenger verdensbanken [1978] | Olsenbanden og Dynamitt-Harry på sporet [1977] | Olsenbanden for full musikk [1976] | Olsenbandens siste bedrifter [1975] | Olsenbanden møter Kongen og Knekten [1974] | Olsenbanden tar gull [1972] | Olsenbanden og Dynamitt-Harry [1970] | Olsenbanden - Operasjon Egon (Olsenbanden) [1969] |

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

(3,6 av 6 / 6 av 10 - 18 stemmer)

• nationen.dagenstv.com

Land