Police Squad!, amerikansk tv-serie fra 1982

Action, Komedie, Kriminal, Mysterie Spilletid: 30 minutter Aldersgrense: 15 år
Handling: Bli med etterforsker Frank Drebin (Leslie Nielsen) og kaptein Ed Hocken (Alan North) når de løser de tøffeste sakene.

Karakter

(5,2 av 6 | 8,7 av 10 - 10 stemmer)

Andre titler

Hei taas me pamputetaan [Finsk], Police Squad! [Fransk], Nagyon különleges ügyosztály [Ungarsk], Полицейский отряд! [Russisk], Agárralo como puedas - La serie original [Spansk], Quelli della pallottola spuntata [Italiensk], Hei me pamputetaan [Finsk], Die nackte Pistole [Tysk]

Kanaler (TV / Streaming)

TV2

Hierarki

1982 Police Squad! (Tv-serie)

Premieredatoer i Utlandet

06-07-1985 Kinopremiere England, 21-02-1986 DVD/Blu-Ray Japan, 06-06-1989 TV-premiere Frankrike, 04-03-1982 TV-premiere USA

Nøkkelord

Mysterium | Parodi |

Relaterte filmer | Naked Gun - Mannen med den nakne pistol

Mannen med den nakne pistol 33 1/3 (Naked Gun 33 1/3) [1994] | Mannen med den nakne pistol 2 1/2 (Naked Gun 2 1/2) [1991] | Mannen med den nakne pistol (The Naked Gun) [1988] |

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

13.07.2011 sier Grotlo94: Har nesten sett alle episodene på youtube, fekk nesten latterkrampe av vitsene, og eg ler sjelden høgt når eg ser på komedier. Det sier litt! :D
28.01.2011 sier ffuser: Den er faktisk ganske kul etter det jeg husker. Så den tilbake på begynnelsen av 90-tallet, men tør ikke love hvordan den er i dag ;)
27.01.2011 sier Grotlo94: Visste ikkje at dinna serien eksisterte før litt sida, kommer til kjøpe den ein gang i år! :D

(5,2 av 6 / 8,7 av 10 - 10 stemmer)

Land

Språk