Filmanmeldelser 2016

Her finner du anmeldelser av filmer og TV-serier fra 2016. Du kan lett browse igjennom filmanmeldelsene fra 2016, enten alfabetisk eller de med best terningkast.

Siste omtaler fra 2016

Notice: Undefined index: reviewtypeid in /home/vds/dev/public_html/templates/omtaler_t.php on line 51

«Independence Day 2: Resurgence»

«Beware the Slenderman»

«Jimmy Carr: Funny Business»

«The Trust»

«The Black Room»

«The Invisible Guest»

«Kingsglaive: Final Fantasy XV»

«Pride and Prejudice and Zombies»

«Underworld: Blood Wars»

«Resident Evil: The Final Chapter»

«Manchester by the Sea»

«Jeg, Daniel Blake»

«Mitt store fete greske bryllup 2»

«Florence Foster Jenkins»

Mest leste omtaler fra 2016

«Aber Bergen»

«Skjærgården»

«Beleiringen av Jadotville»

«Snøfall»

«Istid 5 - På Kollisjonskurs»

«Fortsatt under samme tak»

«Nobel»

«The Legend of Tarzan»