Filmanmeldelser 2008

Her finner du anmeldelser av filmer og TV-serier fra 2008. Du kan lett browse igjennom filmanmeldelsene fra 2008, enten alfabetisk eller de med best terningkast.

Siste omtaler fra 2008

Notice: Undefined index: reviewtypeid in /home/vds/dev/public_html/templates/omtaler_t.php on line 51

«Dr. Dolittle 4 - Presidenthunden»

«Superhero Movie»

«Anaconda 3: The Offspring»

«War, Inc.»

«Svin»

«Forlat oss vår skyld»

«Familien Bergs Erfaringer»

«Kung Fu Panda»

«New York i et nøtteskall»

«La maison en petits cubes»

«The Day the Earth Stood Still»

Mest leste omtaler fra 2008

«Varg Veum - Tornerose»

«Varg Veum - Din, til døden»

«Varg Veum - Begravde hunder»

«Breaking Bad»

«Hvaler»

«Varg Veum - Kvinnen i kjøleskapet»

«The Strangers»

«Varg Veum - Falne engler»