Anmeldelse av The Thrill of a kill, norsk film fra 2011

Grøsser, Amatørfilm Spilletid: 90 minutter

The Thrill of a kill - Trailer 06.01.2016

Thrill of a dill

[Skrevet av: Lisa Tønsnes, Dato: 15.07.2012]
Kvifor må man lage slik film? Eg elsker vold. Eg elsker umotivert nakenhet. Eg elsker enda betre tortur. Men det må være ein grunn for det!

Eg hadde sett frem til denn filmen. Thrill of a kill. Det eg fekk var en Thrill of dill. Heilt på tryne dårlig skuespill. Dårlig kamera. Ingen spennings kurv og ingen mening overhode kvifor regisør vil lage ein slik en film. Kvifor?
Eg leste intervjuet hans på dvd booklet hvor han sir at grunnen er han ville lage en historie om en serie mordare. Men serimordare må vel fremstilles på ein ukjenslig måte? Jeg fikk verken sympati eller følte hat ovenfor denne morderen. Om Lie prøver og treffe slik the Hills have eyes. the house on the left eller norske Hora fikk til så har han mislyktes svært. Den ga meg intet. Ikje en tommel opp for någe. Det verker som ein studentfilm laget av dei dårligste i klassen som bare vil lage film for å lage film. Å da i spilelfilm formatet. Eg fråger igjen. Kvifor??? Ikje se denna filmen. Totalt crap! Norsk film som gir deg litt uhygge så anbefaler eg Rovdyr, Hora og den gamla filmen Dødes Tjern. Mykje betre! Eller vent! Dei er bra, denne er skit!

• Independent Flicks
  • Nordic Fantasy